fx15 lida yilan yagi karinca yumurtasi xacc de zam yağmuru

4 Eylül 2009 Cuma

Nasıl da atlamışım! Elektriğin toptan fiyatına %21,8 zam geldiğini. Hala bilgisayarın karşısına oturmuş elektrik tüketiyorum. Elektrik faturası gelince beni fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası bile kurtaramayacak :)

Biraz önce aynaya baktım da, zayıflamışım. Gözlerimin altı artık kararmaya başlamış yorgunluktan. Fx15, Lida, Yılan Yağı, Karınca Yumurtası Xacc de kullanmadım ama. Hani hep sözü edilen doğal zayıflama yöntemlerine benziyor bu. Dışardan ek bir şeye gerek kalmadan kendi kendime zayıfladım.

Gecenin bir yarısı aynaya bakarsam böyle oluyor işte. En son ne zaman böyle ince ince baktığımı bilmiyorum. Ama bir daha da bakmam. Kaldırın tüm aynaları ya :)

Ayna ayna güzel ayna!
Söyle bana, bu google alır mı beni sıralamaya?

0 yorum:

aşınma plakası kullanım alanları

aşınma plakası konkasör rotor dolguları, pres roller-pres vals dolguları, klinker şutları, separatörler, zırhlanmış aşınma plakasından imal edilmiş özel borular, panmikser sacları, fan kanatları, bunkerler, silolar için aşınma plakaları, helezon dolguları, farin değirmen aynaları, çimento değirmeni aynaları, döner fırın ring ve gale çatlaklarındaki kaynaklarda kullanılır.

Güncel Bloguma Eklediğim Son Konularım

Linklerim

Ücretsiz ikinci ve yni makina ilanları için ikinci el makina doğru tercihiniz.

Yukarı Çık